info@aktob.org.tr
Sınıflandırma denetimleri


Değerli Üyemiz, 
 
Otellerimizde yapılacak sınıflandırma çalışmalarında ekte belirtilen evrakların hazırda bulundurulması, Bakanlık Kontrolörleri tarafından istenmektedir. 
 
TESİSLERCE HAZIRLANMASI GEREKEN EVRAKLAR 
1- Turizm İşletme Belgesi 
2- Vergi Levhası 
3- Denetleme ve Şikâyet Defteri 
4- Onaylı Fiyat Tarifesi 
5- Doktor Anlaşması veya İlk Yardım Konusunda Sertifikalı Personelin Sertifikası 
6- Cankurtaran Brövesi 
7- Masör-Güzellik Uzmanı-Teknik Personel Sertifikası 
8- Tesisat Mahallinde Çalışan Personelin Sertifikası 
9- Haşere ile düzenli mücadele yapıldığına dair sözleşme veya ilaçlama programı 
10- Klimaların periyodik bakımının yapıldığına dair bakım sözleşmesi 
11- Asansör Bakım Sözleşmesi 
12- Temiz Su Arıtma Raporu 
13- Personele işbaşı eğitimi verildiyse uygulanan eğitim programları ( Genel Eğitim 
 Sertifikaları+Katılım dosyası + Cd+Kitap…vs.) 
14- Yangın Anında Görev Dağılımı ve Acil Durum Planı 
15- Tesiste yapılmaması durumunda çamaşır Yıkama-Ütüleme-Kuru Temizleme Sözleşmesi 
16- Kiracı Sözleşmeleri 
17- Çalışan Personele ait Sigorta Kayıtları ve aşağıdaki dağılımları 
 
Toplam sayı: 
Mutfak : 
Katlar : 
Resepsiyon : 
Servis : 
Teknik : 
İdare : 
Diğer : 
 
18- Çevreye Duyarlı Konaklama Tesisleri (Yeşil Yıldız) Sınıflandırma çalışmalarında powerpoint sunumu