AKTOB – Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği

News Categories: Turizm

20 Oca
Tarafından: aktob 0 0

Hollanda Turizm Pazarı Talebin Üzerinde Potansiyel Barındırıyor

Sektör kuruluşlarını, tüketicileri, tur operatörlerini, seyahat acentelerini ve konaklama sektörünü bir araya getiren turizm fuarı Vakantiebeurs, Hollanda’nın Utrecht şehrinde yapıldı. Fuarda Antalya’yı  Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği AKTOB temsil etti.  AKTOB Bşk. Erkan Yağcı ve Yönetim Kurulu Bşk. Yrd. Kaan Kavaloğlu, Yönetim Kurulu Üyeleri Zafer Alkaya, Mehmet Tümbül, Ahmet Çevik, Ramazan Kara fuar alanında temaslarda bulundu.  Fuar alanının girişinde  628 metrekarelik Bakanlık standında yer alan AKTOB, fuar ziyaretçilerine Antalya’nın turizm potansiyeline ilişkin sunum gerçekleştirdi.

Hollanda Turizm Pazarı Mevcut Talebin Çok Üzerinde Potansiyel Barındırıyor

Türkiye Cumhuriyeti Kültür ve Turizm Bakanlığı Müşaviri Erdem Acır’dan aldığı bilgiye göre 1 milyon 100 bin Hollandalının 2019’da Türkiye’ye geldiğini, 2020 hedeflerinin ise 2014’de yakalanan 1 milyon 300 bin rakamı olduğunu dile getirdi. Fuar süresince tur operatörleri, T.C. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy ve uçak firmaları ile görüşmeler yapan AKTOB Bşk. Erkan Yağcı fuar ve Hollanda Pazarı’na ilişkin yaptığı değerlendirmede ” Görüşme yaptığımız acente ve uçak firmaları 2020 yılında da yükselen Türkiye ve Antalya talebinin devam edeceğini belirtti. Aldığımız verilere göre TUI’nin satışları yüzde 20, Corendon’un satışları yüzde 10 artıda, diğer firmaların da artışları bu düzeyde görünüyor. Ancak Hollanda turizm pazarı mevcut talebin çok daha üzerinde bir potansiyel barındırıyor. Hollanda, senede iki defa tatile çıkabilen, gezgin bir nüfusa sahip. Bu potansiyelin daha büyük bir oranda  Türkiye ve Antalya’ya çekilmesi yönünde işbirliklerimizi geliştireceğiz. ” dedi.

 

Devamını Oku
20 Oca
Tarafından: aktob 0 0

JET2HOLIDAYS GLASKOW UÇUŞLARINDA KAPASİTE ARTTIRDI

İngiliz hava yolu şirketi ve tur operatörü Jet2 ve Jet2 Holidays, 2020 yaz döneminde Glasgow kapasitesini 300 bin arttırdı. 

Toplam Glasgow kapasitesi 1.3 milyon koltuğu aştı

İskoçya’daki Glasgow Havalimanından 34 destinasyona uçakacak olan şirket, bu havalimanından toplam 1.3 milyonun üzerinde koltuk planladı.

Kapasite arttırılan destinasyonlar Mayorka, Menorca, Tenerife, Fuerteventura, Malaga, Alicante, Korfu, Girit, Dalaman, Antalya, Faro ve Burgaz olarak sıralanırken, Jet2’nun Glasgow’dan haftada 220 uçuş gerçekleştireceği kaydedildi. 

Talep yükselince kapasite arttırdı

Jet2 CEO’su Steve Heapy, kapasite artışının talepteki artışın ardından geldiğini açıkladı. Glasgow kapasitemizi 300 bin koltuğun üzerinde arttırdık, yeni uçaklar konuşlandırdık ve yeni destinasyonlar açtık. Bu şekilde misafirlerimize daha fazla seçenek ve esneklik sunabileceğiz.” diye konuştu

Devamını Oku
13 Oca
Tarafından: aktob 0 0

Sömestr Tatili 20 Ocak’ta Başlıyor

20 Ocak itibariyle yaklaşık 18 milyon öğrenci ve 1 milyona yakın öğretmen sömestr tatiline çıkmaya hazırlanıyor.

Hafta sonu tatilleri ile birlikte 16 gün sürecek yarıyıl tatil öncesinde aileler tatil planlarını hızlandırdı. Yurtiçinde kültür turları tercihlerde başı çekerken, büyük bir çoğunluk ise yakınlarının yanına gitme planı yapıyor. Ancak tatilin bir kısmını yurtdışında geçirmenin hesabını yapanların sayısı da bir hayli fazla.

Son dönemlerde kurlar yüksek olsa bile uzun süredir belli bir seviyede kalması, döviz kurlarında yaşanan yükselişin yurtiçi otellerine de yansımış olması sebebiyle vatandaşlar yurtdışı turlarını da tercih ediyor.

Tur operatörlerine göre geçen yıla kıyasla sömestr döneminde yurtdışında tatil yapmak isteyenlerin sayısı yüzde 50’ye yakın artmış durumda. Burak Coşan imzalı haberde, sömestr döneminde Türk vatandaşlarının dünyanın dört bir tarafına dağılacağını ifade eden tur operatörlerinin temsilcileri, kayak turlarının dışında deniz tatili yapılabilecek bölgelerin de sıklıkla tercih edildiğine dikkat çekti.

Sömestr tatili öncesi ailelerin arayışları hızlandı 

Sömestr tatili öncesi ailelerin arayışları hızlandı. Yurtdışı turlarına olan ilgi bir hayli artarken, en çok tercih edilen yerler yurtdışındaki kayak merkezleri, Paris Disneyland turları ve vizesiz gidilecek ülkeler oldu. Ancak tur operatörü sözcüleri, kış aylarında denize girilebilecek Dubai, Abu Dabi, Phuket ve Şeyseller gibi destinasyonların bu dönemde öne çıktığına dikkat çekti.

ÇOCUKLARIN GÖZDESİ DISNEYLAND

İstya Turizm Genel Müdürü Şeyma Gülşan:

Okulların tatile girmesiyle birlikte tatile çıkacak çocuklu ailelerin sayısında bir yükseliş yaşanıyor.

Paris ve Disneyland turlarına ilgi çok fazla.

Denize girilebilecek bölgelere ilgi var.

Kış döneminde denize girilebilecek olması ailelerin tercihlerini etkiliyor.

Kayak bölgelerine artan bir ilgi de var.

Vizesiz gidilebilecek destinasyonların da ilgi gördüğünü söyleyebiliriz.

Artık kurların vatandaş üzerindeki etkisi azaldı.

Yurtiçindeki oteller de kurlara göre fiyat düzenleyince birçok kişi tatil hakkını yurtdışında kullanmaya başladı.

LAPLAND TURLARINA İLGİ BÜYÜK

Jolly Yurtdışı Turları Müdürü Tolga Tekin:

Bu sene sömestr döneminin yıldızı Bulgaristan’daki kayak merkezleri ve Lapland turları.

İtalya ve Balkanlar’a da ciddi bir talep var.

Paris ve Disneyland turlarına da ilgi büyük.

Abu Dabi ciddi ilgi gören yerler arasında. Buradaki Ferrari World de ilginin artmasını sağlıyor.

Bu dönemde geçmişe göre tatile çıkan çocuklu aile sayısında ciddi bir artış var.

Düzenlenen kampanyalar ve taksit imkanı nedeniyle insanlar yurtdışı turlarına ilgi gösteriyor.

Uzun süredir radikal kur artışları da olmayınca tüketici yurtdışına yeniden yöneldi.

DENİZE TALEP YÜZDE 80 ARTTI

Prontotour Yönetim Kurulu Başkanı Ali Onaran:

Yarı yıl tatiline olan ilgi bu sene arttı.

Yurtdışında yakın kayak bölgelerinden Bulgaristan, ilk tercihler arasında.

İtalya ve Avusturya’daki kayak bölgeleri de çocuklu aileler tarafından tercih ediliyor.

Denize girilebilecek destinasyonlara da ilgi yoğun.

Özellikle Phuket, Şeyseller, Bali, Dubai, Zanzibar gibi sıcak bölgele giden sayısı bir hayi fazla.

Sıcak bölgelere olan rezervasyonlar geçen yıla göre yüzde 80’e yakın arttı.

İtalya ve İspanya gibi kültür durakları da gidilen bölgeler arasında.

İnsanların yurtdışı tatiline geçen yıla göre daha fazla ilgi göstermesini azalan belirsizliklere yorabiliriz.

 

Devamını Oku
13 Oca
Tarafından: aktob 0 0

İngilizlerin Tatilde Harcama Barometresi Yayınlandı

İngilizlerin tatile gittikleri ülkelerde kullandığı ürün ve hizmetlerden oluşturulan sepet için hangi ülkede ne kadar ödüyor? İngilizler için tatilde en ucuz ve en pahalı ülkeler hangileri?
İngiliz Posta İdaresinin “Tatilde Harcama Barometresi Araştırması bu sorulara yanıt veriyor.
Liste İngilizlerin tatil için gidecekleri yeri seçmelerinde de etkili oluyor.
Araştırmaya göre Türkiye, İngilizler için tatilde paket tur fiyatları yanında yaptıkları harcamalar açısından da en ucuz ikinci ülke.
İngilizler için en ucuz ülke Bulgaristan. En pahalı ülke ise Seyşeller.
İngilizlerin tatile gittikleri yerde  kullandığı ürünlerden oluşturulan sepet için Bulgaristan’da 30.68 Pound öderken, Türkiye’de 44.15, Japonya’da 48.21 pound ödüyor. Aynı sepet için Seyşellerde ise 165.10 pound ödüyor.
42 ülkeyi kapsayan “Tatil Harcama Barometresi Araştırması kapsamında oluşturulan endeks için; bir kadeh şarap, bir şişe bira, bir kutu Coca-Cola, büyük şişe su ile iki kişilik üç çeşit akşam yemeği, bir fincan kahve, güneş kremi gibi ürünlerin fiyatları tek tek belirtilerek bir sepet oluşturuluyor ve bu sepet için kaç Pound ödendiği belirtiliyor.
Listede dikkat çeken bir nokta var. Pahalılığı ile bilinen Japonya tersine bir konumda. İngilizler için en ucuz ikinci ülke Türkiye’nin hemen arkasında 3. sırada yer alıyor.
İngilizler tatilde bir sepet ürünü 
Hangi ülkede ne kadar ödüyor
Ülke/Bölge  Sepetin Pound olarak fiyatı 
BULGARIA Sunny Beach 30.68
TURKEY Marmaris 44.15
JAPAN Tokyo 48.21
PORTUGAL Algarve 49.87
SPAIN Costa del Sol 53.16
SOUTH AFRICA Cape Town 59.39
VIETNAM Hoi An 59.49
INDONESIA Bali 61.43
CZECH REPUBLIC Prague 63.02
10 CYPRUS Paphos 63.22
11 MALTA Sliema 66.72
12 KENYA Mombasa 66.95
13 SRI LANKA Colombo 68.39
14 ANTIGUA St John 70.51
15 USA Orlando 75.25
16 GREECE Corfu 75.91
17 HUNGARY Budapest 78.49
18 CROATIA Porec 79.43
19 MEXICO Cancun 83.69
20 FRANCE Nice 89.31
21 MAURITIUS Grand Baie 92.00
22 ST LUCIA Rodney Bay 93.99
23 MALAYSIA Penang 95.36
24 THAILAND Phuket 97.64
25 BRAZIL Rio de Janeiro 98.61
26 CHINA Beijing 98.68
27 SINGAPORE China Town 98.85
28 INDIA Delhi 99.46
29 TOBAGO Scarborough 101.44
30 JAMAICA Montego Bay 103.76
31 CANADA Vancouver 104.38
32 USA New York 105.13
33 ITALY Sorrento 108.39
34 PERU Lima 109.13
35 NEW ZEALAND Auckland 114.33
36 CHILE Santiago 117.28
37 AUSTRALIA Darwin 118.96
38 DUBAI Jumeirah 126.30
39 BARBADOS Bridgetown 135.05
40 COSTA RICA Tamarindo 137.72
41 ABU DHABI City 152.11
42 SEYCHELLES Mahé 165.10
Devamını Oku
13 Oca
Tarafından: aktob 0 0

Almanya’da Aralık Ayında En Çok Antalya Paket Turu Satıldı

Antalya, artıya geçen iki destinasyondan biri oldu

Alman iş ve turizm dergisi fvw’nin Amadeus’un verilerinden yola çıkarak hazırladığı habere göre; ekim ayına yüzde 7, kasım ayında ise yüzde 2 düşen Antalya paket tur satışları aralık ayında bi önceki yılın aynı ayına göre yüzde 2 artış gösterdi. Antalya, aralık ayında Almanya’da en çok paket tur satılan destinasyon oldu.

Hurghada yüzde 5 artıda

Aalık ayında Almanya’da en çok paket tur satılan ikinci destinasyon ise Mısır’ın Hurghada bölgesi oldu. Açıklanan verilere göre Hurghada’ya dönük tatil satışları aralık ayında yüzde 5 arttı. Hurghada paket tur satışları, kasım ayında da yüzde 4 artmıştı.

Diğer tüm destinasyonlar kan kaybetti

Buna karşın Akdeniz çanağındaki diğer tüm büyük destinasyonlar aralık ayında Almanya pazarında kan kaybetti. Bu ayda Palma satışları yüzde 14, Las Palmas satışları yüzde 20, Tenerife satışları yüzde 16, Heraklion satışları yüzde 9 ve Rodos satışları yüzde 1 ve Marsa Alam satışları yüzde 27 düştü.

almanya_paket_tur

Devamını Oku
06 Oca
Tarafından: aktob 0 0

Antalya 4 ve 5 Yıldızlı Yatak Kapasitesinde İspanya’yı Geçti

Türkiye genelinde 1 milyon 200 bin bakanlık belgeli yatağın yüzde 42’sine sahip Antalya’daki 889 tesiste, 232 bin 361 oda ve 500 bin 583 yatak bulunuyor.

Türkiye’de birinci, dünyada ise üçüncü en çok yabancı turist ağırlayan Antalya, 400’e yakın 5 yıldızlı oteli bulunan İspanya’nın tamamından daha fazla 5 yıldızlı otel ve tatil köyüne sahip. Türkiye genelindeki bakanlık belgeli 1 milyon 200 bin yatağın yüzde 42’sine sahip Antalya’da, bakanlık ve belediye belgeli toplam 628 bin yatak mevcut.

YATAK SAYISINDA MANAVGAT BİRİNCİ

İlçelere göre yatak sayısı bakımından Side Turizm Bölgesi’nin bulunduğu Manavgat ilk sırada. 529 otelde, 183 bin 706 yatağın bulunduğu Manavgat’ı, 575 otel ve 167 bin 235 yatakla Alanya takip ediyor.

Üçüncü sıradaki Kemer’de 574 otel ve 102 bin 348 yatak var. Belek Turizm Merkezi’nin bulunduğu Serik ise 108 tesis, 73 bin 605 yatak kapasitesiyle dördüncü sırada.

HAZIRLIKLAR BAŞLADI

Turizmciler, 2020 yılı için hazırlıklarına başladı. Yeni tanıtım kataloglarının hazırlanacağı, reklam filmlerinin çekileceği turistik tesisler prodüksiyon firmalarıyla anlaşarak video ve fotoğraf çekimleri için set belirlemeye çalışıyor.

Konseptlerini görsellerle anlatmaya çalışarak pazardaki paylarını yükseltmek için hazırlıklara hız veren otel yöneticileri, profesyonel mankenlerin katıldığı çekimlerle tesislerinin reklamını yapacak. (DHA)

Devamını Oku
06 Oca
Tarafından: aktob 0 0

2020 Yılı Tanıtım Bütçesi 180 Milyon Dolara Çıkacak

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy, turizmde 2020 yol haritasını anlattı. Ersoy’un açıklamalarından satırbaşları şöyle:

“Ülkemiz için bir marka yüzü belirlemek ve bu kapsamda yerli veya uluslararası ünlülerle çalışmak değil de, hedef pazarlarımızdaki ünlü kişiler ile ülkemizi tanıtıcı işbirliği projeleri gerçekleştirmeyi tercih ediyoruz. Türkiye’nin tanıtımı konusunda marka yüzü kullanmıyoruz. Ancak dünyaca ünlü isimleri ülkemizde ağırlıyoruz.

Türkiye’nin turizm tanıtımı ile ilgili 2019 yılında Bollywood yıldızı Jacqueline Fernandez, Hindistan’ın ünlü ses sanatçısı ve oyuncusu Harrdy Sandhu ve Brezilyalı TV yıldızı Eliana Michaelichen Bezerra gibi önemli isimler Bakanlığımızca ağırlandı ve 2020’de benzer projeler kapsamında dünyaca ünlü isimleri ülkemize davet edeceğiz.”

Tanıtım bütçesi 180 Milyon Dolara çıkacak

2020’de Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı ile birlikte ülkemizin tanıtım bütçesini 180 Milyon Dolara taşımayı, 58 milyon turist ve 41 Milyar Dolar gelir etmeyi hedefliyoruz. 2019’da 3 ülkede yayınlanan TV reklamlarımız Almanya, İngiltere, Rusya, Hollanda, Ukrayna, Hindistan ve İsrail gibi 20 ülkede reytingi en yüksek kanallarda gösterilecek.

Reklamlarımızın yayınlandığı ülke sayısı 6’dan 13’e, dergi sayısı ise 44’ten 90’a çıkarılacak. Dijital reklamların uygulandığı ülke sayısı 24’ten 45’e çıkarılacak, erişim sayısı ise 4,5 milyardan 7 milyara kadar ulaşmış olacak.

Yabancılar çocuklarına Türk oyuncuların adını veriyor

Sinemada çığır açacak projeleri hayata geçirdik; Filming in Turkey bunlara en güzel ve çarpıcı örnek. Yabancı yapımcılar için A’dan Z’ye inanılmaz bir platform oluşturduk.

Dizi filmlerimiz 150 den fazla ülkeye ihraç ediliyor ve büyük ilgiyle takip ediliyor. Yabancı izleyiciler doğan çocuklarına Türk oyuncuların adını veriyor.

Gelir seviyesi yüksek kesim için turizm ürünlerini çeşitlendireceğiz

Yüksek harcama potansiyeli olan hedef kitlenin ihtiyaç ve beklentilerine hitap eden yeni turizm ürünlerinin geliştirilmesi, etkin bir şekilde tanıtılması ve pazarlanması sağlanacak. Eğitim, kültür ve gelir seviyesi yüksek kitleyi ülkemize çekebilmek için Türkiye’nin farklı deneyimlerin ve özel ilgi alanlarının adresi olarak görülmesini sağlayacak turizm ürünlerinin daha fazla çeşitlendirilmesi sağlanacak.

Bununla birlikte kültür ve bisiklet rotaları gibi yeni turizm rotalarının oluşturmak planlarımız arasında ve gastronomi, sağlık, inanç, MICE turizmi başta olmak üzere farklı turizm türlerine yönelik tanıtım stratejileri geliştiriliyoruz.

14 turizm türü için 20 reklam filmi çektik 

Bahsedilen türlere ek olarak golf, inanç, yat, düğün, gençlik turizmi gibi 14 farklı turizm türüne yönelik alt dallarıyla birlikte toplam 20 adet tematik reklam filmlerinin yapımı için çalışmalara başlandı bile.

Ana pazarlarımıza yönelik yoğun tanıtım çalışmalarına ilave olarak Orta ve Doğu Avrupa’nın Polonya, Romanya gibi gelişen ekonomileri de yeni odak pazarlar içine alınacak.

 

Devamını Oku
06 Oca
Tarafından: aktob 0 0

Thomas Cook İflasını İngiltere Paket Tur Satışlarına Etkisi Olmadı

Savvy Marketing, BBC’nin ”4’s You & Yours” programı için, Thomas Cook’un iflasının paket tur talebine etkisini konu alan bir araştırma gerçekleştirdi. 1000 tatilci ile yapılan araştırmanın sonuçlarına göre, tatilcilerin 3’te 2’si, Thomas Cook’un iflasına rağmen paket tatil satın almaktan memnun olduklarını belirtti.

İngiliz Ulusal İstatistik Kurumu’na göre İngiltere’de, seyahat acenteleri aracılığıyla yapılan paket tur satışları üst üste 5 yıl büyüme gösterdi.

İngiltere’de 18 acentesi bulunan Polka Dot Travel, 2020’de yeni mağazalar açacağını belirtiyor ve ekliyor; İnsanlar şu anda güvence istiyor ve buna bir fiyat koymazsınız. Seyahatçinin acenteyle kurduğu ilişkinin yerini hiçbir şey dolduramaz.

İngiltere’de bu yıl EasyJet Holidays de paket tur pazarıdaki ağırlığını arttırıyor. Virgin Holidays ise 2020 yılında paket tatillere dönük talebin yüksek olduğunu belirtiyor.

Devamını Oku
30 Ara
Tarafından: aktob 0 0

KVKK Verbis Kayıt Süresi Uzatıldı

Konaklama tesislerini de yakında ilgilendiren Sicil Bilgi Veri Sistemi (VERBİS) kayıt süresi uzatıldı.

Yıllık çalışan sayısı 50’den az ve yıllık mali bilanço toplamı 25 milyon liradan az olup ana faaliyet konusu özel nitelikli kişisel veri işleme olan gerçek veya tüzel kişi sorumlularına sicile kayıt ve bildirim yükümlülüğünü yerine getirmeleri için verilen süre de 30.06.2020 tarihine uzatıldı. Kamu kurum ve kuruluşu veri sorumlularına sicile kayıt ve bildirim yükümlülüğünü yerine getirmeleri için verilen sürenin de 31.12.2020 tarihine kadar uzatılmasına karar verildi.

Milyonlarca kişiyi ve binlerce işletmeyi ilgilendiren fiziki ve dijital ortamda tutulan bilgilerin saklanmasıyla ilgili kanunda son başvuru kayıt tarihleri uzatıldı. İdari ve cezai yaptırımlarla karşı karşıya kalınmaması için prosedürlerin tamamlanması gerektiğini söyleyen Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkanı ve Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Yönetim Kurulu Üyesi Burhan Sili, “6698 sayılı Kanunun Geçici 1’inci maddesi gereği veri sorumlularının, Sicil Bilgi Sistemi (VERBİS) kaydı ile firma KVKK prosedürlerini yeni açıklanan güncel tarihlere kadar tamamlaması gerekiyor” şeklinde uyarıda bulundu.

KVKK nedir?

6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunun (KVKK) amacı, kişisel verilerin işlenmesinde özel hayatın gizliliği, kişilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasıdır. Küçük ve büyük ölçekli tüm tesisleri de ilgilendirmektedir. Kanun ve ek yönetmelikleri ile kişisel verilerin işlenmesi, genel ilkeleri, işlenme şartları, kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesi, kişisel verilerin aktarılması, veri sorumlusunun aydınlatma yükümlülüğü, veri güvenliğine ilişkin yükümlülükler, başvuru, şikayet ve veri sorumluları sicili,  inceleme usul ve esasları,  suçlar, kabahatler, kişisel verileri koruma kurumu, görevleri, kişisel verileri koruma kurulu, kurulun çalışma esasları, teşkilat yapısı, kişisel verileri koruma uzmanı ve uzman yardımcılar, personele özlük haklarına ilişkin hükümler, istisnalar, geçici maddeleri düzenlemeleri belirlenmiştir.

Son kayıt tarihi ne zaman?

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 16. maddesi gereği, kişisel verileri işleyen gerçek ve tüzel kişiler, veri işlemeye başlamadan önce VERBİS’e kaydolmak zorundadır. Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından VERBİS’e kayıt için veri sorumlularına verilmiş olan süreler şöyle:

Yıllık çalışan sayısı 50’den çok veya yıllık mali bilanço toplamı 25 milyon TL’den çok olan gerçek ve tüzel kişi veri sorumlularına Sicile kayıt ve bildirim yükümlülüğünü yerine getirmeleri için verilen son tarih 30.06.2020 olarak belirlendi.

Yurtdışında yerleşik gerçek ve tüzel kişi sorumlularına Sicile kayıt ve bildirim yükümlülüğünü yerine getirmeleri için verilen son tarih 30.06.2020 olarak belirlendi.

Yıllık çalışan sayısı 50’den az ve yıllık mali bilanço toplamı 25 milyon TL’den az olup ana faaliyet konusu özel nitelikli kişisel veri işleme olan gerçek veya tüzel kişi sorumlularına Sicile kayıt ve bildirim yükümlülüğünü yerine getirmeleri için verilen son tarih 30.09.2020 olarak belirlendi.

Kamu kurum ve kuruluşu veri sorumlularına Sicile kayıt ve bildirim yükümlülüğünü yerine getirmeleri için verilen son tarih 31.12.2020 olarak belirlendi.

Devamını Oku
30 Ara
Tarafından: aktob 0 0

Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Yönetim Kurulu Belli Oldu

Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın yönetim kurulunu belirlemek için yapılan seçimler sonuçlandı.

19 Adayın yarıştığı Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TTGA) seçimleri sonuçlandı. Oyların sayımının ardından resmi olmayan sonuçlar da bellli oldu.

Ege Bölgesi’nden ETİK Başkanı  Mehmet İşler ve BODER Başkanı Halil Özyurt’un yarıştığı seçimden Halil Özyurt 468 oyla galip gelirken, Mehmet İşler 38 oyda kaldı.

Akdeniz Bölgesini temsil etmek için yarışan adaylardan AKTOB Başkanı Erkan Yağcı 213, ALTİD Başkanı Burhan Sili ise 170 ay alarak Ajansın yönetimine girerken, 12 oy alan Elif Özdemir listeye giremedi.

Marmara Bölgesinde yapılan seçimde 45 oy alan Temel Aygün ve 25 oy alan Taner Yallagöz kazandı. 20 oy alan Hediye Güral ve 16 oy alan Ayhan Hacıbektaşoğlu ise yedek üye olarak seçildi.

İç Anadolu Bölgesini temsilen yarışan iki adaydan Birol Akman 166 oyla seçimi kazanarak Ajansın yönetimine girerken, Ömer Tosun ise 141 oy aldı. Güneydoğu Anadolu’da ise Selda Çiçek Veske ipi göğüsledi,

Karadeniz Bölgesi temsilciliği için yarışan Murat Toktaş 133 oy alarak yönetime girerken, rakibi Yasemin Suyabatmaz 61 oyda kaldı.

Doğu Anadolu Bölgesi temsilciliği için yapılan seçimleri ise, Elite World Grubundan Emel Elik Ezaroğlu ve Hücet Balkay’a karşı yarışan Swoy Otel’in sahibi Can Dikmen kazandı.

Devamını Oku
  • Web Tasarım: Webius Digital