AKTOB – Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği

Haber Detayı

Booking.com Davası ve Dilekçe Örneği
aktob 14 Haziran 2016

Booking.com Davası ve Dilekçe Örneği

TÜRSAB Tarafından açılan dava sonucu erişime kapatılan booking.com davasında ilişkin Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği Başkanı Erkan Yağcı şu değerlendirmeleri yaptı;

“Booking.com ve benzeri online satış kanalları, tüketici ve üreticiyi buluşturan platformlardır. Booking.com otellere fırsatlar yaratıyor. Oteller bu kanalda reklam yapıp fiyatlarını istediği gibi değiştirebiliyordu. Bu noktada Booking.com gibi kanallar otellere ciddi bir fırsat yaratıyordu. Biz, olay probleme dönüşmeden çözemiyoruz. Bence birlik ve beraberlik içinde hareket etmeliyiz ve ortak bir çözüm bulmalıyız. Beraber konuşabildiğimiz bir ortamın oluşması lazım. Kaybedersek beraber kaybederiz. Hepimiz aynı geminin içindeyiz.

Online’ın önemi ortada. Bunun dışında kalamayız. Online büyüyor. İşletmeler kendilerini buna göre revize etmeli. Özellikle küçük oteller için Booking.com çok önemli. Bu portallara ihtiyacımız var. Finansal ve tanıtım bütçesi anlamında gücü olmayan oteller var. Bu otellerin hayatta kalması için online kanallar çok önemli. Bunu göz ardı edemeyiz” şeklinde konuştu.

Türkiye Otelciler Federasyonu(TÜROFED) tarafından hazırlanan dilekçe örneği ile konaklama işletmeleri karara itiraz edebilecekler;

Booking.com Dilekçe Örneği

  • Web Tasarım: Webius Digital