AKTOB – Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği

Haber Detayı

aktob 6 Ocak 2020

Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı Seçim Sonuçları Belli Oldu

19 Adayın yarıştığı Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TTGA) seçimleri sonuçlandı.

Ege Bölgesi’nden ETİK Başkanı  Mehmet İşler ve BODER Başkanı Halil Özyurt’un yarıştığı seçimden Halil Özyurt 465 oyla galip gelirken, Mehmet İşler 38 oyda kaldı.

Akdeniz Bölgesini temsil etmek için yarışan adaylardan AKTOB Başkanı Erkan Yağcı 213, ALTİD Başkanı Burhan Sili ise 170 ay alarak Ajansın yönetimine girerken, 12 oy alan Elif Özdemir listeye giremedi.

Marmara Bölgesinde yapılan seçimde 45 oy alan Temel Aygün ve 25 oy alan Taner Yallagöz kazandı. 20 oy alan Hediye Güral ve 16 oy alan Ayhan Hacıbektaşoğlu ise yedek üye olarak seçildi.

İç Anadolu Bölgesini temsilen yarışan iki adaydan Birol Akman 166 oyla seçimi kazanarak Ajansın yönetimine girerken, Ömer Tosun ise 141 oy aldı.

Güneydoğu Anadolu’da Selda Çiçek Veske ile Yaşar Mete Akcan’ın yarıştığı seçimde ipi 88 oyla Selda Çiçek Veske göğüsledi. Akcan ise 66 oyda kaldı.

Karadeniz Bölgesi temsilciliği için yarışan Murat Toktaş 133 oy alarak yönetime girerken, rakibi Yasemin Suyabatmaz 61 oyda kaldı.

Doğu Anadolu Bölgesi temsilciliği için yapılan seçimleri ise, Elite World Grubundan Emel Elik Ezaroğlu ve Hücet Balkay’a karşı yarışan Swoy Otel’in sahibi Can Dikmen kazandı. Seçimde Can Dikmen 68, Emel Elik 14, Hücet Balkat ise 11 oy aldı.

Çorabatır: TÜROFED temsilcileri TTGA’ya güç verecek

Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı’nın seçimleri ile ilgili TurizmGüncel’e değerlendirme yapan TÜROFED Başkanı Sururi Çorabatır, TÜROFED’in 6 adayından 5’inin TTGA yönetimine girmesinin hem Türk turizminin geleceği hem de TÜROFED açısından önemli olduğunu söyledi. TÜROFED temsilcilerinin TTGA’ya güç vereceğini kaydeden Çorabatır, ‘’Bundan önceki kurucu yönetim kurulu 2020 için önemli planlamalar yaptı. Tanıtımın, devlet ve sektör tarafından oluşturulan bu kadar büyük bir kaynakla yapılması Türkiye’ye yeni talep oluşması açısından son derece önemli. Tanıtım Ajansı, bizim tanıtımda birlik adına yıllardır söylediğimiz, kurulması geç kalmış bir oluşum. Ajansın hızla devreye girmesi son derece olumlu’’ dedi.

AKTOB Başkanı Dr. Erkan Yağcı seçim sonuçlarına ilişkin yaptığı değerlendirmede; Antalya, turizm potansiyeli bakımından büyük bir hacim barındırıyor.  Turizmin sürdürülebilirliği ve bu hacmin istikrarlı büyümesi yönünde çalışmalarda bulunmak ve söz sahibi olmak açısından Ajansta yer almamız gerekiyordu. Yılın son günlerinde gerçekleşen seçimlerle konaklama sektörü yeni bir güç ve dinamik bir yapıyla çalışmalarını sürdürecek.” dedi

 

 

 

seçimsonucu.PNG

  • Web Tasarım: Webius Digital